Wednesday, November 11, 2009

cuba dengar minit ke 1.44 hingga 1.50 dari video clip 2012...

... sebab tuh bagus perang antara yahudi & muslim agar layak syahid berbanding mereka jadi ulamak tapi munafik, kan? so jangan excited sangat jika perang nuklear dunia benar2 berlaku!

orang ramai dah lama bersabar dengan sikap segelintir polis yang suka makan rasuah terutama pau $ indon + tahan lori... jangan sampai pdrm kena bunuh?

Dua polis lepas tembakan ditahan




KUALA LUMPUR: Dua anggota polis ditahan gara-gara melepaskan dua das tembakan di tempat awam dalam usaha menyelamatkan diri daripada dipukul dan dibelasah orang ramai.

Dalam kejadian jam 3.30 pagi kelmarin, kedua-dua anggota polis terbabitmelepaskan tembakan amaran ke udara sejurus dikepung dan dipukul sekumpulan lelaki berhampiran Jalan Pudu, di sini.

Siasatan awal mengesyaki kedua-dua anggota polis terbabit yang berusia awal 20-an terbabit dengan kes samun yang menjadi punca kejadian serangan berkenaan.

Sumber polis berkata, dua anggota polis berkenaan yang melepaskan tembakan terbabit ditahan polis untuk siasatan lanjut berhubung motif kejadian itu.










Ketua Polis Dang Wangi, Asisten Komisioner Mohamed Zulkarnain Abdul Rahman (gambar) ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan kedua-dua anggota polis berkenaan kini ditahan reman sehingga 15 November depan.




Menurutnya, kedua-dua mereka yang ditahan itu mendakwa dipukul orang awam sebelum seorang daripada mereka terpaksa melepaskan tembakan amaran ke udara.

“Mereka tidak berniat mencederakan sesiapa, namun polis tetap akan membuka kertas siasatan bagi mengenal pasti punca kejadian berkenaan.

“Kedua-dua mereka yang cedera ringan akibat dipukul dihantar ke hospital dan diberi rawatan sebagai pesakit luar,” katanya.



Sementara itu, dalam kejadian berasingan, seorang pengurus berusia 27 tahun kerugian RM5,000 selepas menjadi mangsa seluk saku oleh kumpulan penjenayah yang mengendap mangsa di bank.

Dalam kejadian kira-kira jam 3 petang itu, mangsa dikatakan mengeluarkan wang tunai sebanyak RM20,000 dari sebuah bank di Jalan Sultan Ismail di sini,

Difahamkan, pegawai bank yang bertugas kemudian menyerahkan empat ikatan wang tunai berjumlah RM5,000 setiap satu kepada mangsa yang ketika itu turut ditemani abang sepupunya.

Sumber polis berkata, mangsa kemudian menyimpan ikatan wang berkenaan di kiri dan kanan poket seluarnya sebelum berjalan menuju ke sebuah lagi bank di Bukit Bintang di sini.

Mangsa kemudian dikatakan pergi ke sebuah mesin deposit wang tunai untuk memasukkan sejumlah wang sebelum menyedari sesuatu tidak kena apabila satu ikatan wang berjumlah RM5,000 hilang dari poket seluarnya.

Susulan kejadian itu, mangsa mengesyaki wang berkenaan berkemungkinan dicuri oleh dua lelaki yang berpura-pura menjadi pelanggan bank dan beratur di belakang mangsa.

sebab tuh...

... encik http://nikahsiam.blogspot.com/ kena tolong mereka (pekerja2 asing [minah2 indon & mat2 bagla] di malaysia) agar melepaskan serakah masing2 secara halal selepas menikah di selatan thailand supaya tak delah lagi jenayah rogol/cabul.



Wanita tolak seks dirompak




KUANTAN: Berang selepas permintaan untuk mengadakan hubungan seks ditolak, dua lelaki warga Bangladesh bertindak menampar, mengikat kaki dan tangan seorang wanita sebelum melarikan barang kemas serta wang tunai di sebuah rumah sewa di Jalan Air Putih, tengah malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 12.30 tengah malam, mangsa, warga Indonesia berusia 42 tahun yang bekerja sebagai pembantu rumah sedang berehat di bilik rumah sewa itu sebelum didatangi dua lelaki yang juga penyewa di rumah itu.

Bagaimanapun, selepas mangsa membuka pintu apabila diketuk dua lelaki terbabit, seorang daripada suspek mengajak mangsa mengadakan hubungan seks tetapi ditolak menyebabkan suspek berkenaan ‘naik minyak’.