Thursday, January 29, 2009

MARI SAMA2 KT BANTU KTMB DLM MENCAPAI MATLAMAT MRK...

... namun servis depa jgk kenalah canggih. jgn dok msm muka ada
sesetengah staf cek tiket kretapi tuh. marketing arm mesti perlu lbh kreatif semasa menonjolkan produk2nya kpd pelanggan. jk blh kaitan dgn perlancongan mcm p taiping blh ke bkt lrt smbg guna bas agr penumpang dpt memilih pengankutan akternatif. sebagai cnth, dr pengalaman sy, pljr upsi x prasan yg dia org blh guna komuter dr KL sentral ke rawang then Kuala Kubu Bharu (fraser's hill) kemudian pakai kenderaan lain ke tnjg malim. jd, x perlulah tempah tiket awal2 nak blk kg sekira ianya d seremban. tmbhn lg, sdngkan MAS pun ada kad "setia" d mana kt blh tbs mata terkmpl tersbt bg mendptkan tiket percuma plk, kan? smoga usaha murni drpd phk berkenaan akan membuahkan hsl pstf d luar jangkaan dlm ms terdkt ini stlh melaksanakan pelbagai kaedah secara REVOLUSI... all d best!

No comments:

Post a Comment